25 Kasım 2009 Çarşamba

Pota'da Kriz(1. Nalga Olayı)


104 yıldır alnının akıyla ayakta duran başarıdan başarıya koşan,avrupa arenasında örnek gösterilip kupalar kazanan bir spor kulübü düşünün.
Bu kulübün yönetimi bir hata yapar ve basketbol takımını orayı kaldıramayıcak isimlere teslim eder.Onların bu heycana kaldıramayıp tecrübesizce davranarak hatalar yaparlar.

Yaşaması gereken en son camia Galatasaray bunu yaşadı.İdari kadronun aptalca hatası bizim bir daha kapatamayıcağımız bir yara açtı spor kamuoyunda..

1-İstanbul cup oynanır sezona hazırlık olsun diye.Ve bu turnuvada Oyuncumuz Cemal Nalga sabırlı olmayı başaramayarak rakip oyuncuya dalar.
2-Bundan sonra ki ilk hazırlık kampı için durak Almanya..Cemal cezası belli olmadığı için gider Almanya'ya.İlk idmandan sonra ceza belli olur.5 maç ile cezalandırılır genç oyuncu.
3-İlk maç başlıyacaktır.Takım soyunma odasında hazırlanırken.Bir anda cezalı Cemal'e Kaptan Tufan'ın forması ile çıkıp oynaması gerektiği söylenir.
KENDİMİ OYUNCUNUN YERİNE KOYUYORUM
3.A-Hoca,menejer,teknik danışman gayet rahat bir şekilde formayı giymemi istiyorlar.Maç canlı yayınlanıyor.Ve bunların dışında rakip takımın koçu TÜRK.Böyle bir ortamda benden bunu istiyorlarsa art niyet aramam ve rahatlıkla oynarım.
3.B-Ben oyuncusuysam ve bunu benden isteyen insan antrenörüm ise çıkıp oynamak zorundayım.Sonuçta tüm sene onun elinde olacağım ve o beni takımın dışına iterse hem ben gelecek sene yapacağım sözleşmeden para kazanamayacağım.Hem genç sporcu olarak son şansımıda kullanamayacağım.Hemde 2010 dünya şampiyonası kadrosunda yer edinemiyeceğim kendime..

Yani sonuç olarak fazla bir şansım yoktur ve oynamak zorunda hisederim kendimi.

4-Maçlar oynanıyor.Üst üste hazırlık maçları alınıyor oralarda buralarda.Neden?Cemal cezasını doldursun diye..Ama bu maçlardan ikisinde de Cemal'i oynatıyorlar.Oynatmasını bıraktım.Başka formayla oynatmasınıda geçiyorum..Nasıl sen Tufan'ın formasıyla bu adamı sahay çıkarırsın.Bu gücü kimden alıyorsun kime güveniyorsun...Koskoca adamlarsınız.Baş antrenör tıp fakültesii mezunu.Kimisi Galatasaray Lisesi sıralarından geçmiş.Evrakta sahtecilik nedir bilecek kalitede adamlar.Ama bunun sonuçlarını düşenemeyecek kadar.............

Daha fazla uzatmayalım
Okan Çevik aldı cezasını bana göre ömür boyu bırakın bir takım çalıştırmayı hiç bir spor organizasyonuna dahil olmamalı.Keza Cengiz Karadağ,Koray Mincinözlü ve orda takımdan sorumlu kişi Mert Uyguç..Umarım yaptıkları hatanın farkına varırlar ve bir daha sokağa çıkmazlar...

Cemal..Kurban oldu gibime geliyor.2 sene ceza vermek onun müdafasını hiç okumadık,kabul etmiyoruz demek.Bir adamı bu kadar kolay harcamayın.Ben Galatasaraylı olduğum için böyle düşünmüyorum böyle olduğunu düşünen bir çok farklı takım taraftarı arkadaşım var.Tahkim umarım gerekeni yapar.
Keza bu olayda suçu olan son adam Tufan çok aptalca bir ceza aldı.Adam sakat dünyadan haberi yok..Tufanı cezalandıran zihniyet malzemeci Erhan abiyede formayı verdiği için kesmeli cezayı.Bu iki oyuncu adına verilen yanlışların düzeltilmesi gerektiği kanısındayım.

Kulübe gelen cezalar hakkında ise bence itraz edilmemeli.Başta Mehmet Helvacı'da böyle konuşmuştu.Her Cezayı kabul ediyoruz diye ama sonra karar değişt.

Bir defa yönetim kurulu bu hatayı yapan teknik heyeti oraya getiren isimler.Onların sözleşmesinin altına imza atan isimler.Dolaylı yoldan olsada suç birazda yönetimde.Kendi seçtikleri yanlış adamlar çıkıyor ve sen orayı denetliyemiyorsun.Bu yüzden konuşmaya hakkın yok ve kabul etmek zorundasın.

Yiğit Şardan adı gibi davrandı ve istifa etti.Benden habersiz yaptılar dedi.Ama bunu dememesi gerekiyordu.Adnan Polat nasıl futbol şubesi sorumlusuyken her maça gidiyordu içerde dışarda..Sizde öyle yapmalıydınız sayın Şardan.Ama ben sizi bu sene sadece Feberbahce maçında gördüm salonda.Malesef oda bizi kesmiyor.Takımı denetlemeyi hiç ke8smiyor sonra böyle olaylar oluyor.

Ahmet Dedehayır...(ÜÇ NOKTA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder