30 Kasım 2009 Pazartesi

Her Yerde Kazanan FENERBAHCE!


Sanırım hiç bir güç burda kendi mekanımda karşı yakanın takımının ismini büyük harfle yazdıramaz.Ama adamlar resmen her istediklerini yapıyorlar.Bunlar ne kadar yanlış olaylar olsa bile Galatasaray yönetiminin yapamadıkları olayları gerçekleştirmeleri takdirimi kazanıyor.

Bugün Ahmet Cömertte oynanan maçta ilk önce pota arkası ve karşıdaki en güçlü trübünü emniyet ve fedarasyona iptal ettirdiler.Buna Galatasaray yönetim kurulu hiç bir müdahelede bulunamadı.Elleri kolları bağlı şekilde oturdular.Buda yetmez gibi sanırım ilk kez Aziz Yıldırım ve yönetimi salona maçı izlemek için tam kadro geldiler.Geldikleri yerde Galatasaray deplasmanı.Tribün konusundaki yaptırımları ile Galatasaray sahaya taraftar desteğinden yoksun çıkmak zorunda kaldı.Adnan Polat ve yönetiminin sessiz kalması onlar için çok büyük bir eksi puan olarak dönecek onları.Çünkü hiç bir taraftar mutlu değil bu karardan.

Maça geliyorum.10 Numara bi mücadele iki takımdan süper oyun izlerken.Takımım 8 sayı öne fırlıyor.Adam adama savunmada rakibi tamamen kitlerken bu averaj ile beraber Zafer Kalaycıoğlu alan savunmasına geçiyor ve yıkıyor bizi.Taylor ve Powell'dan kaç tane şut yedik ben sayamadım.Umarım Koç saymıştır.Benim mantığımda alan savunmasında şut yersen bir tane vazgeçersin.Ya da yediğin bölgeyi düzeltirsin.Ama takım 4 tane şuttan sonra yine değiştirmezse ben bunun altında başka bişe ararım.

Sonuç olarak Fenerbahce bugün bizi hem masa başında ezdi hemde saha içinde yendi tebrik ediyorum onları helal olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder